niedziela, 16 maja 2010

Wesele w Grodzisku

Grodzisk Mazowiecki jest średniej wielkości miastem, które okazuje się być ważną areną zmagań konkurencyjnych pomiędzy firmami w branży weselnej. Nie da się ukryć, że wesela w Polsce już teraz cieszą się wielkim powodzeniem. mam tutaj powodzenie z punktu widzenia klienta, który oczekuje, że będzie mógł zorganizować imprezę na bardzo wysokim poziomie. Podstawą do tego, są oczywiście odpowiednie sale weselne. Jak zatem wygląda to w przypadku Grodziska? Jak się okazuje wcale nie jest tak dobrze jak początkowo mi się wydawało. Postanowiłem zobaczyć co najmniej kilka sal, tak by mieć ogląd na sytuację. Moją ciekawość wzbudził kompleks sal, który nazwany został przez właściciela mianem "sale weselne Grodzisk Mazowiecki". Pod mało twórczą nazwą ukrywała się również nieciekawa sala weselna, której poziom był daleki od oczekiwanego. Nie chodzi tutaj o jedną z sal, ale o wszystkim, które wchodzą w skład kompleksu. Nieco zmartwiony zacząłem szukać dalej, ale obawiałem się, że nic ciekawego nie uda mi się znaleźć. Jednak moim oczom ukazała się Restauracja & Hotel "U Czwarnów". Nie przepadam za weselami w restauracjach, ale to miejsce po prostu miało swój urok i było bardzo zachęcające. Minusem jest liczba miejsc - imprezę weselną można tam zorganizować dla ledwie 70 osób, ale gwarantuję, że będziecie bardzo zadowoleni.Jest to najlepsza sala jaką miałem okazję zobaczyć w Grodzisku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz