niedziela, 16 maja 2010

Miejsca noclegowe w Pruszkowie

Noclegi Pruszków



Ostatnie tygodnie są dla mnie okresem, który poświęcam na podziwianie ofert poszczególnych miast. Po okresie zwiedzania i przeglądania tego, co mają do zaoferowania miejscowości na świecie, doszedłem do wniosku, że warto sprawdzić jak sytuacja ma się w Polsce. Na myśli mam tutaj przede wszystkim warunki, które otrzymujemy z turystycznego punktu widzenia. Pierwszym miastem, które chcę ocenić jest Pruszków. Pruszków znajduje się w pobliżu Warszawy. Miasto bardzo dynamicznie się rozwija i naprawdę wygląda dosyć dobrze. Strasznie ciekawiło mnie jakie hotele Pruszków może mi zaoferować. Nie interesowały mnie hotele najwyższej klasy, lecz zwyczajne, proste miejsce noclegowe, w którym będę mógł spędzić tę jedną noc. Udało mi się znaleźć dosyć dobry hotel kosztem 50 zł za noc, a w cenie otrzymałem jeszcze śniadanie. Byłem jak najbardziej zadowolony. Podczas dwóch dni zdarzyłem dowiedzieć się w zasadzie wszystkiego o tym mieście. Pruszków nie jest miastem dużym ani też wybitnie historycznym, tak więc nie spodziewałem się po Pruszkowie niebywałych atrakcji. Najwięcej atrakcji miasta skupiło się wokół centrum, gdzie zobaczyć można stare budowle, wille oraz kilka wiekowych kościołów. Warto również udać się na cmentarz rzymsko-katolicki, który ma sobą kilkaset lat. Cmentarz jest dosyć duży i stanowi jedną z poważniejszych, miejskich ciekawostek. Jak najbardziej polecam wam wszystkim skorzystanie z tanich hoteli w Pruszkowie i zwiedzenie tego miasta - zapewne go nie zapomnicie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz