niedziela, 16 maja 2010

Konferencja w Nadarzynie - chcę jeszcze raz!

Trzy tygodnie temu miałem okazję uczestnictwa w konferencji, która przygotowana została w Nadarzynie. Nadarzyn to niewielkie miasto położone pod Warszawą, które wybrane zostało, jako siedziba konferencji zapewne ze względu na niższe koszty. oczywiście jak najbardziej pochwaliłem ten krok, gdyż dostanie się samochodem do centrum zakorkowanej Warszawy byłoby poważnym problemem. Do Nadarzyna dojechałem bez większych problemów, a i znalezienie sali konferencyjnej nie należało do trudnych. Przed wyjazdem poczytałem troszeczkę o tym mieście w internecie i nieźle mnie to wystraszyło. Otóż pisano, że sale konferencyjne Nadarzyn posiada fatalne, gdyż miasto jest pozbawione poważnych firm, które takie sale by prowadziły. Jako, że była to jedyna opinia na temat sal konferencyjnych jaką udało mi się znaleźć, to nie brałem tego do końca na poważnie. Przecież w sieci każdy pisze co chce. Dobrze, że nie zaufałem tej opinii, gdyż sale konferencyjne, na której moja firma zorganizowała szkolenie były rewelacyjne. Eleganckie wyposażenie, estetyczny wygląd, wszystko bardzo dobrze zachowane, a przy okazji jeszcze bardzo smaczne posiłki, jakie otrzymywaliśmy podczas słuchania poszczególnych wykładów. Jeśli tylko w przyszłości moja firma będzie poszukiwała miejsca na zorganizowanie konferencji, to zawsze będę polecał wybranie Nadarzyna. Miasto zrobiło na mnie bardzo pozytywne wrażenie i mam nadzieję, że przynajmniej kilka razy będę miał jeszcze okazję zawitania tutaj. Ciekaw jestem jaki poziom reprezentują inne usługi w mieście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz